Informatie over onze financiële administratie
Geachte klant,
Indien u een mail heeft gestuurd naar onze financiële afdeling, kan het zijn dat u tot op heden nog geen antwoord heeft gehad. Onze excuses hiervoor.
De overgang naar een nieuwe financiële administratie brengt in enkele situaties een vertraging in de verwerking van betalingsgegevens met zich mee. We garanderen u dat uw betalingen en de door ons gevoerde administratie mogelijk met enige vertraging accuraat worden verwerkt. Actuele informatie over de huidige stand van zaken kunt u op onze website volgen. We hebben alle begrip dat deze situatie bij u leidt tot extra zorg en vragen.
Het gevolg is dat onze afdeling de grote stroom aan vragen niet adequaat kan beantwoorden. Er zijn veel onbeantwoorde e-mails waarin vragen worden gesteld die reeds zijn opgelost door herstelacties in onze financiële administratie. We hebben besloten om uw e-mail daarom nu niet te beantwoorden en u te vragen om uw vraag, indien nog relevant, opnieuw naar ons te e-mailen.
We zullen voorrang geven aan e-mails die tijds kritisch zijn, dat wil zeggen wanneer uw aangifteproces in gevaar komt. Beantwoording van overige vragen zal mogelijk iets langer duren.
Dank voor het begrip en excuses voor het ongemak.