Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

262 resultaten, gefilterd op

Soort informatie: Servicebericht

  • Soort informatie

  • Serviceberichten

  • Verstoringen en onderhoud

  • Sorteren

  1. Verstoring spoedbetaling

    20-02-2024 -
    Servicebericht
     - 

    Door een verstoring worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing....

  2. Vervanging mail servers HTG SMTP-MTA

    07-02-2024 -
    Servicebericht
     - 

    De Douane gaat de mail servers van het MTA koppelvlak vervangen. Voor de meeste aangevers die gebruik maken van het MTA koppelvlak zal deze vervanging ongemerkt verlopen. Voor een kleine groep aangevers heeft deze vervanging...

  3. Verstoring spoedbetalingen opgelost

    19-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De verstoring is opgelost. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

  4. Verstoring Spoedbetaling

    18-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Door een verstoring worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing....

  5. Informatie over: mededeling afloop betalingstermijn

    14-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    In dit bericht willen wij u informeren over de stand van zaken met betrekking tot het betalen van de 'mededeling afloop betalingstermijn' Mededeling afloop betalingstermijn (MAB), december 2023Door technische omstandigheden heeft helaas niet iedereen de...

  6. Aangepaste openingstijd Nationale Helpdesk Douane Vrijdag 15 December 2023

    14-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    In verband met een interne aangelegenheid is de Nationale Helpdesk Douane op vrijdag 15 December bereikbaar van 08:00 tot 15:00 uur.

  7. Verstoring spoedbetalingen opgelost

    11-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De verstoring is opgelost. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

  8. Verstoring Spoedbetaling

    08-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Door een verstoring worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing....

  9. Verstoring spoedbetalingen opgelost

    07-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het aanleverprobleem tussen onze bankier en de Douane is verholpen. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

  10. Verstoring spoedbetalingen

    05-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Door een aanlever-storing tussen onze bankier en de Douane worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt....

  11. Verstoring DMS

    04-12-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Heeft u tijdens en na de laatste storing van DMS (nog) geen retourberichten mogen ontvangen? Dan raden wij u om de aangifte opnieuw in te dienen onder hetzelfde LRN (local reference number). Excuses voor het...

  12. Single Window: AES Uitgaan - Termijn indienen aankomstmelding wijzigt

    07-11-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De Douane verkort de termijn voor het indienen van de aankomstmelding van goederen die de EU verlaten. Deze verandering maakt deel uit van het traject 'AES Uitgaan'. De eerste wijziging is 30 oktober ingegaan. De...

  13. ( Update ) Foutmelding inloggen EU Trader portaal

    26-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het probleem met de machtigingen op de EU Portalen is verholpen . Vanaf vorige week zijn er problemen met de machtigingen op de EU Trader Portals . Bedrijven die inloggen als vertegenwoordiger krijgen de volgende...

  14. Bereikbaarheid NHD donderdag 26 oktober

    24-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    In verband met een team overleg is de Nationale Helpdesk Douane donderdag 26 oktober van 12:00 uur tot 13:00 uur gesloten.Wij zijn tussen 12:00 uur en 13:00 uur alleen telefonisch bereikbaar voor prio 1 storingen...

  15. DMS Confirmation of Exit (IE599) Opgelost

    19-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De problemen met het niet ontvangen van een Confirmation of Exit (IE599) in DMS zijn opgelost. Er is een herstelactie ingezet om de ontbrekende berichten alsnog te kunnen verzenden. Indien u over 14 dagen nog...

  16. Storing AGS Opgelost

    18-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het probleem met betrekking tot de storing in AGS is gevonden en verholpen.We zijn bezig om de achterstanden weg te werken. We zien dat de nieuwe aangiftes goed doorlopen in AGS. Als u morgenochtend nog...

  17. (Update) Bereikbaarheid NHD stand-by

    15-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De verstoring in de telefonie is opgelost.

  18. Bereikbaarheid NHD via stand-by

    15-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Door het onderhoud spelen er problemen in de telefonie.Bij het achterlaten van uw telefoonnummer krijgt de piketmedewerker hier geen bericht van. Er wordt gewerkt aan een oplossing. De berichten met betrekking tot de achtergelaten telefoonnummers...

  19. Known error Finse EORI nummers in DMS is opgelost

    13-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het probleem omtrent de foutmeldingen op Finse EORI nummers in DMS is opgelost. U kunt deze aangiftes weer doen in DMS. Ons excuses voor het ongemak.

  20. Known error finse EORI nummers in DMS

    13-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Wanneer u een aangifte doet in DMS met een fins EORI nummer kan deze worden afgewezen door een known error. Er wordt gewerkt aan een oplossing. U kunt deze aangiftes doen via AGS.

  21. Verstoring spoedbetalingen opgelost

    10-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het aanleverprobleem tussen onze bankier en de Douane is verholpen. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

  22. Verstoring spoedbetalingen

    09-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Door een aanlever-storing tussen onze bankier en de Douane worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt....

  23. Afgekeurde IE432 Presentation Notification (GPR) DMS217AA

    03-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    Het is mogelijk dat u bij het insturen van een GPR bericht bij een Voorafaangifte een DMS217AA foutmelding krijgt. Dit is een known error. U kunt voor de Voorafaangifte een verzoek tot buitenwerking stelling (IE414)...

  24. (Update) Website voor software leveranciers is weer benaderbaar

    03-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    De problemen op nhdouane.nl zijn opgelost. De website is weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

  25. Website voor software leveranciers is niet benaderbaar

    03-10-2023 -
    Servicebericht
     - 

    In verband met een storing is nhdouane.nl niet benaderbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. We zullen u informeren bij veranderingen in de situatie.