Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Nieuws

  1. Openingstijden NHD 19 september 2023

    Servicebericht
     - 

    In verband met een teambijeenkomst is de openingstijd van de NHD op dinsdag 19 september verkort. De NHD is tot 14:30 uur voor alle technische vragen bereikbaar. Na 14:30 uur staat de NHD stand-by voor...

    Categorie
  2. Onterechte foutmelding na bestemmingswijziging EMCS is opgelost.

    Servicebericht
     - 

    De problemen sinds de release van vrijdag 14 juli 2023 met betrekking tot de verwerking van berichten IE818 (ontvangstbevestiging) na een bestemmingswijziging (IE813 of na een IE801) zijn opgelost. U kunt de ontvangstbevestigingen die op...

    Categorie
  3. Nieuwe release notes DMS

    Servicebericht
     - 
    Categorie
  4. Onterechte foutmelding na bestemmingswijziging EMCS

    Servicebericht
     - 

    Sinds de release van vrijdag 14 juli is vastgesteld dat de verwerking van berichten IE818 (ontvangstbevestiging) na een bestemmingswijziging (IE813 of na een IE801) niet worden verwerkt. De oorzaak hiervan is dat niet alle gegevens...

    Categorie
  5. Release EMCS 14-07-2023

    Servicebericht
     - 

    Sinds het onderhoud van vrijdag 14-07-2023 controleert EMCS strenger op bepaalde berichten: Voor het IE813 bericht (change of destination) is het zo dat er geen <SequenceNumber> en <DateAndTimeOfValidationOfChangeOfDestination> meegegeven mag worden. Voor de IE818/IE815/IE825/IE810 berichten...

    Categorie
  6. Accijnsgoederenvervoer Retourberichten

    Servicebericht
     - 

    Tussen vrijdag 14-07-2023 08:00 en zaterdag 15-07-2023 14:45 zijn er enkele berichten voor EMCS niet verwerkt. Mocht u tussen die periode nog retourberichten van ons missen dan is het verzoek uw bericht nogmaals in te...

    Categorie
  7. Informatie over: mededeling afloop betalingstermijn en overzicht gedane aangiften

    Servicebericht
     - 

    In dit bericht willen wij u informeren over de stand van zaken met betrekking tot het verzenden en betalen van de 'mededeling afloop betalingstermijn' en het verzenden van het 'overzicht gedane aangiften'. Mededeling afloop betalingstermijn...

    Categorie
  8. Informatie over onze financiële administratie

    Servicebericht
     - 

    Geachte klant, Indien u een mail heeft gestuurd naar onze financiële afdeling, kan het zijn dat u tot op heden nog geen antwoord heeft gehad. Onze excuses hiervoor. De overgang naar een nieuwe financiële administratie...

    Categorie
  9. DMS: Problemen met retourberichten opgelost

    Servicebericht
     - 

    Heeft u op een reeds ingestuurde DMS aangifte een CONTRL bericht ontvangen? Dan is ons advies om deze nogmaals (met gebruik van hetzelfde LRN) in te sturen. Door problemen met de ITX werden deze berichten...

    Categorie
  10. DMS problemen met aangiften met bescheid N853 (GGB-P)

    Servicebericht
     - 

    Aangiften met bescheidcode N853 (GGB-P) en bijbehorende bijzondere vermelding kunnen niet goed verwerkt worden in DMS. Voorlopig kunt u deze aangiften via AGS insturen. U wordt nader op de hoogte gebracht als dit werkzaam is...

    Categorie