Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Nieuws

  1. Update bereikbaarheid NHD

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment werk het telefonieplatform weer als vanouds. Dit geldt ook voor uw nummer achterlaten buiten kantoortijden (standby). Meer info over contact met de NHD: https://nh.douane.nl/contact/

    Categorie
  2. Bereikbaarheid NHD

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment zijn er problemen met het telefonieplatform. Het kan zijn dat u doorkomt zonder een keuzemenu. Het kan ook voorkomen dat u geen medewerker aan de lijn krijgt of de telefonie niet goed...

    Categorie
  3. Bereikbaarheid NHD via standby

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment spelen er problemen in de telefonie. Het nummer achterlaten is op dit moment uitgeschakeld, U ontvangt rechtsreeks contact met een medewerker. Graag alleen contact opnemen in spoedeisende situaties of indien er problemen...

    Categorie
  4. Update: NHD telefonisch niet te bereiken

    Servicebericht
     - 

    12:48. Update: We zijn weer bereikbaar per telefoon. Op dit moment is de NHD niet te bereiken via de telefoon. Heeft u (urgente) vragen dan graag een e-mail sturen naar: NHD.Apeldoorn@Douane.nl

    Categorie
  5. UPDATE storing aankomstmeldingen (leestekens) NCTS.

    Servicebericht
     - 

    Op dinsdag 8 november 2022 is een aanpassing van de bestaande tijdelijke oplossing geïnstalleerd. Hiermee wordt het afkeuren van vooral aankomstmeldingen voorkomen. De aanpassing betekent wel dat er soms een _ (underscore) op een onverwachte...

    Categorie
  6. Update problemen met toestemming vertrek/aankomst meldingen NCTS.

    Servicebericht
     - 

    Sinds zaterdag 24 september 2022 zijn er problemen met de vertaling van sommige leestekens binnen NCTS. De workaround die op dinsdagavond 11 oktober is geïnstalleerd om het probleem te verhelpen werkt helaas niet na behoren.Hierdoor...

    Categorie
  7. Update over produktieverstoring NCTS

    Servicebericht
     - 

    Dinsdagavond 11 oktober 2022 is een workaround voor het probleem met het gebruik van diacrieten (UTF8) binnen NCTS geïnstalleerd. De werking van deze tijdelijke oplossing is dat tekens die onze applicatie niet kan verwerken voor...

    Categorie
  8. Opgelost: Foutmelding in AGS aangifte i.c.m. bescheiden sanctiemaatregelen Rusland

    Servicebericht
     - 

    *Update:Onderstaande probleem is opgelost en er kunnen weer aangiften met de betreffende maatregelen gedaan worden. Gisteren is een wijziging van Verordering (EU) nr. 833/2014 gepubliceerd inzake sanctiemaatregelen Rusland. De nieuwe maatregelen zijn reeds in DTV...

    Categorie
  9. Alle NL EORI-nummers met BSN voor eenmanszaken zijn geldig tot en met 29 september 2022

    Servicebericht
     - 

    Vandaag is gebleken dat de website waarop u de geldigheid van het EORI-nummer kan raadplegen een storende fout bevat. Ten onrechte wordt aangegeven dat NL EORI-nummers van eenmanszaken/ZZP-ers vanaf vandaag “invalid” zijn.https://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/eos/eori_validation.jspAlle NL EORI-nummers van...

    Categorie
  10. Vervoer van accijnsgoederen (EMCS) is beschikbaar

    Servicebericht
     - 

    Het proces is beschikbaar. Tijdens de storing is er een IE704 bericht naar u verzonden waarin stond dat u een bericht heeft ingestuurd met ongeldig kantoor van verzending. Dit is niet het geval. Graag verzoeken...

    Categorie