Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Nieuws

  1. Uitvoeraangiften met nieuwe dual use bescheiden lopen niet door

    Servicebericht
     - 

    Er zijn op dit moment problemen met uitvoeraangiften, waarbij de volgende nieuwe bescheiden gebruikt worden: X060 X061 X062 X063 X064 X065 X066 X067 X068 X070 X071 X072 Deze aangiften lopen op het moment niet door....

    Categorie
  2. NHD: Aangepaste openingstijden per 9 september

    Servicebericht
     - 

    Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane aangepaste openingstijden per 9 september tot nader bericht. We zijn gedurende deze periode zowel telefonisch als per e-mail te bereiken van 08:00 uur t/m 16:00 uur. Excuses voor...

    Categorieën
  3. Korte storing BTW-nummers in AGS

    Servicebericht
     - 

    Er heeft zich vandaag tussen 12:17 en 12:27 een korte storing voorgedaan in ons systeem. Deze storing had betrekking op het, onterecht, uittrekken van BTW op AGS aangiftenOFHet systeem wees de AGS aangifte af met...

    Categorie
  4. Douane Handel en Transport Gateway: Vervangen PKI-overheidscertificaten voor het SMTP-MSA/POP3 koppelvlak

    Servicebericht
     - 

    De Douane vervangt in september 2021 voor de Handel en Transport Gateway de publieke PKI-overheidscertificaten voor het SMTP-MSA/POP3 koppelvlak, in de Bedrijven Test Omgeving (BTO) en in de productieomgeving. De PKI-certificaten worden vervangen omdat de...

    Categorie
  5. NHD: Telefonisch weer bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    De technische problemen m.b.t. de telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.

    Categorie
  6. NHD: wegens technische problemen slecht bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens netwerkproblemen slecht bereikbaar. We doen ons best dit probleem z.s.m op te lossen. Excuses voor het ongemak.

    Categorieën
  7. NHD: Aangepaste openingstijden verlengd

    Servicebericht
     - 

    UPDATE 03.08.2021:De aangepaste openingstijden van de Nationale Helpdesk Douane (NHD) worden verlengdt/m vrijdag 27 augustus. We zijn gedurende deze periode zowel telefonisch als per e-mail te bereiken van08:00 uur t/m 16:00 uur. Excuses voor het...

    Categorieën
  8. NHD: Telefonisch weer bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    De technische problemen m.b.t. telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.

    Categorie
  9. NHD: Telefonisch niet bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een technische storing, telefonisch niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Dan is ons advies deze voor nu te mailen naar: nhd.apeldoorn@douane.nl. We werken aan een...

    Categorieën
  10. NHD: Aangepaste openingstijden van 19 juli t/m 6 augustus

    Servicebericht
     - 

    Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane aangepaste openingstijden voor de periode van maandag 19 juli t/m vrijdag 6 augustus. We zijn gedurende deze periode te bereiken van 08:00 uur tot 16:00 uur. We hopen...

    Categorieën