Nieuws
Memo uitleg AES
Nieuwsbrief DMS december
Wat leest u in deze nieuwsbrief? In deze laatste nieuwsbrief van 2022 brengen wij u op de hoogte van de voortgang van DMS 4.0 en DMS 4.1. Alle informatie die u kunt gebruiken bij de migratie is terug
Bereikbaarheid NHD donderdag 15 december
Op donderdag 15 december is de Nationale Helpdesk Douane tussen 12:00 uur en 13:00 uur telefonisch niet bereikbaar. Na 13 uur staan we weer voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. We hopen u
Geen DMSEOG ontvangen op opvolgende NCTS aangifte
Doordat er in het proces vervoer een probleem is geweest met het verwerken van diacrieten zijn niet alle exportaangiften die op een opvolgend NCTS-document zijn vermeld goed verwerkt.Hierdoor zijn
Certificatenwissel op EU portalen
Op maandag 5 december van 9.15 uur tot 9.45 uur worden er certificaten gewisseld op de EU Portalen. Dit kan mogelijk een foutmelding geven bij het inloggen.
Problemen Full Download Tarief opgelost
De problemen met de full download zijn opgelost. Vanmorgen vroeg is een Full Download gepubliceerd met de stand van zaken van gistermiddag 16 uur 22Vervolgens is de reguliere incremental (updates uit
AGS: Vertraging in verzenden van INV, GER en EOG berichten
In verband met technische problemen in AGS worden de onderstaande berichten later verzonden/aangemaakt dan het oorspronkelijke termijn: DMSGER DMSINV DMSEOG Op dit moment wordt er gewerkt aan een
Update bereikbaarheid NHD
Op dit moment werk het telefonieplatform weer als vanouds. Dit geldt ook voor uw nummer achterlaten buiten kantoortijden (standby). Meer info over contact met de NHD: https://nh.douane.nl/contact/
Bereikbaarheid NHD
Op dit moment zijn er problemen met het telefonieplatform. Het kan zijn dat u doorkomt zonder een keuzemenu. Het kan ook voorkomen dat u geen medewerker aan de lijn krijgt of de telefonie niet goed