Ga direct naar de inhoud

19 resultaten in verstoringen en onderhoud, gefilterd op

Verwerken: Venue (Koeriers en E-Commerce)sluit

12-11-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is (weer) beschikbaar vanaf zaterdag 12-11-2022 12:54. Het proces is weer beschikbaar.
12-11-2022 - De beschikbaarheid van het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is beperkt vanaf zaterdag 12-11-2022 11:09.
09-11-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is (weer) beschikbaar vanaf woensdag 09-11-2022 15:57. De storing is opgelost. De opgelopen achterstand in het verwerken van de (retour)berichten wordt ingehaald. Excuses voor het ongemak.
08-11-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is (weer) beschikbaar vanaf dinsdag 08-11-2022 13:56. De storing is opgelost. Excuses voor het ongemak.
08-11-2022 - De beschikbaarheid van het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is beperkt vanaf dinsdag 08-11-2022 11:59. Er is een gedeeltelijke storing in het berichtenverkeer. U ontvangt mogelijk geen retourberichten. We werken aan een oplossing om het…
28-07-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is (weer) beschikbaar vanaf donderdag 28-07-2022 15:11. De storing is opgelost. De opgelopen achterstand in het verwerken van de (retour)berichten wordt ingehaald. Excuses voor het ongemak.
28-07-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is niet beschikbaar vanaf donderdag 28-07-2022 10:06. Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk. Excuses voor het ongemak. Update: Helaas zijn de problemen nog niet opgelost. Er…
28-07-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is niet beschikbaar vanaf donderdag 28-07-2022 11:08. Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk. Excuses voor het ongemak.
28-07-2022 - De beschikbaarheid van het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is in onderzoek vanaf donderdag 28-07-2022 10:44. Er zijn signalen over een mogelijke verstoring ontvangen.
10-07-2022 - Het proces Venue (Koeriers en E-Commerce) is (weer) beschikbaar vanaf zondag 10-07-2022 14:32. De storing is opgelost. De opgelopen achterstand in het verwerken van de (retour)berichten wordt ingehaald. Excuses voor het ongemak. De noodprocedure is…