15-10-2023 -
De verstoring in de telefonie is opgelost.
15-10-2023 -
Door het onderhoud spelen er problemen in de telefonie.Bij het achterlaten van uw telefoonnummer krijgt de piketmedewerker hier geen bericht van. Er wordt gewerkt aan een oplossing. De berichten met betrekking tot de achtergelaten telefoonnummers...
13-10-2023 -
Het probleem omtrent de foutmeldingen op Finse EORI nummers in DMS is opgelost. U kunt deze aangiftes weer doen in DMS. Ons excuses voor het ongemak.
13-10-2023 -
Wanneer u een aangifte doet in DMS met een fins EORI nummer kan deze worden afgewezen door een known error. Er wordt gewerkt aan een oplossing. U kunt deze aangiftes doen via AGS.
10-10-2023 -
Het aanleverprobleem tussen onze bankier en de Douane is verholpen. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
09-10-2023 -
Door een aanlever-storing tussen onze bankier en de Douane worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt....
03-10-2023 -
Het is mogelijk dat u bij het insturen van een GPR bericht bij een Voorafaangifte een DMS217AA foutmelding krijgt. Dit is een known error. U kunt voor de Voorafaangifte een verzoek tot buitenwerking stelling (IE414)...
03-10-2023 -
De problemen op nhdouane.nl zijn opgelost. De website is weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
03-10-2023 -
In verband met een storing is nhdouane.nl niet benaderbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. We zullen u informeren bij veranderingen in de situatie.
28-09-2023 -
Vanaf 9 oktober 2023 moet de Douane importeurs informeren over de vanaf dan geldende rapportageverplichting voor CBAM-goederen. Om er zeker van te zijn dat u als importeur van CBAM-goederen kennis hebt genomen van de rapportageverplichting, moet u...