Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Nieuws

  1. Bereikbaarheid NHD donderdag 15 december

    Servicebericht
     - 

    Op donderdag 15 december is de Nationale Helpdesk Douane tussen 12:00 uur en 13:00 uur  telefonisch niet bereikbaar. Na 13 uur staan we weer voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. We hopen u...

    Categorie
  2. Nieuw stappenplan DMS beschikbaar

    Servicebericht
     - 

    STAPPENPLAN DMS 4.0

    Categorie
  3. Geen DMSEOG ontvangen op opvolgende NCTS aangifte

    Servicebericht
     - 

    Doordat er in het proces vervoer een probleem is geweest met het verwerken van diacrieten zijn niet alle exportaangiften die op een opvolgend NCTS-document zijn vermeld goed verwerkt.Hierdoor zijn deze documenten niet automatisch aangezuiverd en...

    Categorie
  4. Certificatenwissel op EU portalen

    Servicebericht
     - 

    Op maandag 5 december van 9.15 uur tot 9.45 uur worden er certificaten gewisseld op de EU Portalen. Dit kan mogelijk een foutmelding  geven bij het inloggen.

    Categorie
  5. Problemen Full Download Tarief opgelost

    Servicebericht
     - 

    De problemen met de full download zijn opgelost. Vanmorgen vroeg is een Full Download gepubliceerd met de stand van zaken van gistermiddag 16 uur 22Vervolgens is de reguliere incremental (updates uit Brussel) om 22 uur...

    Categorie
  6. AGS: Vertraging in verzenden van INV, GER en EOG berichten

    Servicebericht
     - 

    In verband met technische problemen in AGS worden de onderstaande berichten later verzonden/aangemaakt dan het oorspronkelijke termijn: Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

    Categorie
  7. Update bereikbaarheid NHD

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment werk het telefonieplatform weer als vanouds. Dit geldt ook voor uw nummer achterlaten buiten kantoortijden (standby). Meer info over contact met de NHD: https://nh.douane.nl/contact/

    Categorie
  8. Bereikbaarheid NHD

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment zijn er problemen met het telefonieplatform. Het kan zijn dat u doorkomt zonder een keuzemenu. Het kan ook voorkomen dat u geen medewerker aan de lijn krijgt of de telefonie niet goed...

    Categorie
  9. Bereikbaarheid NHD via standby

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment spelen er problemen in de telefonie. Het nummer achterlaten is op dit moment uitgeschakeld, U ontvangt rechtsreeks contact met een medewerker. Graag alleen contact opnemen in spoedeisende situaties of indien er problemen...

    Categorie
  10. Update: NHD telefonisch niet te bereiken

    Servicebericht
     - 

    12:48. Update: We zijn weer bereikbaar per telefoon. Op dit moment is de NHD niet te bereiken via de telefoon. Heeft u (urgente) vragen dan graag een e-mail sturen naar: NHD.Apeldoorn@Douane.nl

    Categorie