01-10-2025 -
Wij zijn op dit moment nog steeds bezig met het herinjecteren van de berichten die tijdens de verstoring niet bij u zijn afgeleverd. Helaas kost dit meer tijd dan verwacht. U kunt in de tussentijd...
01-10-2025 -
Wij zijn op dit moment nog steeds bezig met het herinjecteren van de berichten die tijdens de verstoring niet bij u zijn afgeleverd. Helaas kost dit meer tijd dan verwacht. U kunt in de tussentijd...
01-10-2025 -
Morgenochtend, 2 oktober, wordt er een update van NCTS geïmplementeerd op de BTO. Dit is een technische update, de aanpassingen zijn intern gericht en hebben geen invloed of aanpassing op de bestaande berichten. De update...
01-10-2025 -
Brengt u goederen van buiten de EU naar het douanegebied van de Unie? Dan hebt u te maken met het Import Control System 2 (ICS2), het nieuwe aangiftesysteem voor het proces Binnenbrengen. Vanaf 1 december...
30-09-2025 -
Op dit moment zijn wij druk bezig met het herinjecteren van de berichten die tijdens de verstoring niet door u zijn ontvangen. Helaas neemt dit meer tijd in beslag dan verwacht.Wij verwachten u morgenochtend van...
30-09-2025 -
De technische verstoring is opgelost. De Nationale Helpdesk Douane en het Douane Contact Center zijn zowel per e-mail als telefonisch weer bereikbaar.
30-09-2025 -
De technische verstoring is opgelost. De Nationale Helpdesk Douane en het Douane Contact Center zijn per e-mail weer bereikbaar. Onze telefonische bereikbaarheid is nog onstabiel. Lukt het niet om contact te leggen, probeer het dan...
30-09-2025 -
Excuses, we zijn nog steeds bezig met het inventariseren van de berichten die tijdens de storing van NCTS nog niet verwerkt zijn. Dit komt doordat de systemen intern niet functioneel waren om deze inventarisatie uit...
30-09-2025 -
Excuses we zijn nog steeds bezig met het inventariseren van de berichten die tijdens de storing van NCTS nog niet verwerkt zijn. We verwachten om 14 uur in beeld te hebben welke berichten het betreft...
30-09-2025 -
Door een verstoring is de Nationale Helpdesk Douane en het Douane Contact Center op dit moment telefonisch en per e-mail niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
30-09-2025 -
We zijn nog steeds bezig met het inventariseren van de berichten die tijdens de storing van NCTS nog niet verwerkt zijn. We verwachten om 12 uur in beeld te hebben welke berichten het betreft en...