Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Nieuws

  1. NHD: Aangepaste openingstijden verlengd

    Servicebericht
     - 

    UPDATE 03.08.2021:De aangepaste openingstijden van de Nationale Helpdesk Douane (NHD) worden verlengdt/m vrijdag 27 augustus. We zijn gedurende deze periode zowel telefonisch als per e-mail te bereiken van08:00 uur t/m 16:00 uur. Excuses voor het...

    Categorieën
  2. NHD: Telefonisch weer bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    De technische problemen m.b.t. telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.

    Categorie
  3. NHD: Telefonisch niet bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een technische storing, telefonisch niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Dan is ons advies deze voor nu te mailen naar: nhd.apeldoorn@douane.nl. We werken aan een...

    Categorieën
  4. NHD: Aangepaste openingstijden van 19 juli t/m 6 augustus

    Servicebericht
     - 

    Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane aangepaste openingstijden voor de periode van maandag 19 juli t/m vrijdag 6 augustus. We zijn gedurende deze periode te bereiken van 08:00 uur tot 16:00 uur. We hopen...

    Categorieën
  5. NHD: Aangepaste openingstijden op woensdag 14 juli

    Servicebericht
     - 

    Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane woensdag 14 juli aangepaste openingstijden. We zijn deze dag geopend van 08:00 tot 16:00 uur. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Categorieën
  6. DECO: aangifte doen voor 01-07-2021 niet mogelijk

    Servicebericht
     - 

    Per 1 juli kunt u aangifte doen voor Douane e-commerce (DECO). Berichten die u instuurt voor 1 juli zullen niet worden verwerkt. U krijgt een foutmelding te zien.

    Categorie
  7. Nieuwe versie EBTI vanaf 17 juni 2021

    Servicebericht
     - 

    Vier dagen eerder dan voorzien gaat op 17 juni 2021 de nieuwe versie van het EBTI-portaal (EBTI-STP 1.3.1.) live. Deze nieuwe versie bevat functionele verbeteringen.

    Categorie
  8. Nieuwe release EU Trader Portal en CDMS

    Servicebericht
     - 

    Op 16 juni is release v1.26 van CDS (EU Trader Portal & CDMS) succesvol geïmplementeerd. Deze release bevat veel functionele verbeteringen voor de bedrijven die werken met het EU TP en voor douanemedewerkers die werken...

    Categorie
  9. NHD is weer bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    De Nationale Helpdesk Douane is weer bereikbaar. De netwerk storing is opgelost. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Categorieën
  10. NHD beperkt bereikbaar

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een netwerk storing beperkt bereikbaar. Het kan wat langer duren voordat u geholpen wordt. Excuses voor het ongemak.

    Categorieën