Ga direct naar de inhoud

Nieuws

03-08-2021 - UPDATE 03.08.2021: De aangepaste openingstijden van de Nationale Helpdesk Douane (NHD) worden verlengd t/m vrijdag 27 augustus. We zijn gedurende deze periode zowel telefonisch als per e-mail te…
23-07-2021 - De technische problemen m.b.t. telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.…
Categorie :
22-07-2021 - Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een technische storing, telefonisch niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Dan is ons advies deze voor nu te mailen naar:…
15-07-2021 - Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane aangepaste openingstijden voor de periode van maandag 19 juli t/m vrijdag 6 augustus. We zijn gedurende deze periode te bereiken van 08:00…
12-07-2021 - Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane woensdag 14 juli aangepaste openingstijden. We zijn deze dag geopend van 08:00 tot 16:00 uur. We hopen u hiermee voldoende te hebben…
29-06-2021 - Per 1 juli kunt u aangifte doen voor Douane e-commerce (DECO). Berichten die u instuurt voor 1 juli zullen niet worden verwerkt. U krijgt een foutmelding te zien.…
Categorie :
17-06-2021 - Vier dagen eerder dan voorzien gaat op 17 juni 2021 de nieuwe versie van het EBTI-portaal (EBTI-STP 1.3.1.) live. Deze nieuwe versie bevat functionele verbeteringen.…
Categorie :
17-06-2021 - Op 16 juni is release v1.26 van CDS (EU Trader Portal & CDMS) succesvol geïmplementeerd. Deze release bevat veel functionele verbeteringen voor de bedrijven die werken met het EU TP en voor…
Categorie :
08-06-2021 - De Nationale Helpdesk Douane is weer bereikbaar. De netwerk storing is opgelost. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.…
08-06-2021 - Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een netwerk storing beperkt bereikbaar. Het kan wat langer duren voordat u geholpen wordt. Excuses voor het ongemak.…