29-05-2024 -
Zoals eerder gecommuniceerd kan het voorkomen dat door een technisch probleem in DMS een aantal van uw aangiften dubbel zijn (is) belast. Dit doet zich voor bij aangiften die voor 20 april jl. de status...
29-05-2024 -
Zoals eerder gecommuniceerd kan het voorkomen dat door een technisch probleem in DMS een aantal van uw aangiften dubbel zijn (is) belast. Dit doet zich voor bij aangiften die voor 20 april jl. de status...
18-05-2024 -
Er is vandaag 18-05-2024 vanaf 09:00 uur een storing geweest op de HTG (Handels en Transport Gateway).Hierdoor werden ingezonden berichten niet verwerkt.Deze storing is verholpen het berichten verkeer is hersteld en ingezonden berichten worden weer...
17-05-2024 -
Door een technisch probleem in DMS kan het voorkomen dat de ontstane douaneschuld op uw ingediende aangifte dubbel van uw zekerheid is afgeboekt. Dit kan zich voordoen bij een beperkt aantal aangiften die voor 20...
14-05-2024 -
Op dinsdag 21-05-2024 wordt voor het proces Binnenbrengen ICS2 een extra validatie geïmplementeerd bij de verwerking van het TSR bericht (Temporary Storage Re-use). Met deze extra validatie zal gecontroleerd worden of het MRN van de...
13-05-2024 -
Als de Douane na geplande of ongeplande downtime de berichten stroom weer activeert, verwerken wij eerst de aangiften die nog in de wachtrij staan. Bij aangiften met meer dan 50 artikelregels verwerken wij deze na...
07-05-2024 -
Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk op deze url : https://cbam.ec.europa.eu/declarant U kunt tijdelijk deze URL gebruiken ; https://cbam.ec.europa.eu/declarant/#/home Excuses voor het ongemak.
07-05-2024 -
Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) én vrijdag 10 mei is de Nationale Helpdesk Douane gesloten. Voor het melden van een storing in één van de Douane systemen kunt u onze stand-by dienst bereiken via het...
30-04-2024 -
Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) én vrijdag 10 mei is de Nationale Helpdesk Douane gesloten. Voor het melden van een storing in één van de Douane systemen kunt u onze stand-by dienst bereiken via het...
22-04-2024 -
Op dit moment worden DMS aangiften met meer dan 50 artikelen vertraagd verwerkt. Om overbelasting van het systeem te voorkomen. Indien uw zending spoed heeft is het advies om uw aangifte(n) op te splitsen in...
10-04-2024 -
Alle aangiften zijn inmiddels verwerkt. Indien u nog géén retourbericht heeft ontvangen op uw reeds ingestuurde aangifte, dan is het advies deze opnieuw in te sturen onder hetzelfde referentienummer (LRN). We hopen u hiermee voldoende...