11-12-2023 -
De verstoring is opgelost. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
11-12-2023 -
De verstoring is opgelost. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
08-12-2023 -
Door een verstoring worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing....
07-12-2023 -
Het aanleverprobleem tussen onze bankier en de Douane is verholpen. Dit betekent dat de (spoedbetalingen) weer bij ons binnenkomen. U kunt weer gebruik maken van onze betaaldiensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
05-12-2023 -
Door een aanlever-storing tussen onze bankier en de Douane worden er op dit moment geen spoedbetalingen aangeleverd aan de Douane. De betalingen met juiste referentienummer op het reguliere bankrekeningnummer worden op dit moment wel verwerkt....
04-12-2023 -
Heeft u tijdens en na de laatste storing van DMS (nog) geen retourberichten mogen ontvangen? Dan raden wij u om de aangifte opnieuw in te dienen onder hetzelfde LRN (local reference number). Excuses voor het...
07-11-2023 -
De Douane verkort de termijn voor het indienen van de aankomstmelding van goederen die de EU verlaten. Deze verandering maakt deel uit van het traject 'AES Uitgaan'. De eerste wijziging is 30 oktober ingegaan. De...
26-10-2023 -
Het probleem met de machtigingen op de EU Portalen is verholpen . Vanaf vorige week zijn er problemen met de machtigingen op de EU Trader Portals . Bedrijven die inloggen als vertegenwoordiger krijgen de volgende...
24-10-2023 -
In verband met een team overleg is de Nationale Helpdesk Douane donderdag 26 oktober van 12:00 uur tot 13:00 uur gesloten.Wij zijn tussen 12:00 uur en 13:00 uur alleen telefonisch bereikbaar voor prio 1 storingen...
19-10-2023 -
De problemen met het niet ontvangen van een Confirmation of Exit (IE599) in DMS zijn opgelost. Er is een herstelactie ingezet om de ontbrekende berichten alsnog te kunnen verzenden. Indien u over 14 dagen nog...
18-10-2023 -
Het probleem met betrekking tot de storing in AGS is gevonden en verholpen.We zijn bezig om de achterstanden weg te werken. We zien dat de nieuwe aangiftes goed doorlopen in AGS. Als u morgenochtend nog...