04-08-2021 -
De technische problemen m.b.t. de telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.
04-08-2021 -
De technische problemen m.b.t. de telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.
04-08-2021 -
Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens netwerkproblemen slecht bereikbaar. We doen ons best dit probleem z.s.m op te lossen. Excuses voor het ongemak.
03-08-2021 -
UPDATE 03.08.2021:De aangepaste openingstijden van de Nationale Helpdesk Douane (NHD) worden verlengdt/m vrijdag 27 augustus. We zijn gedurende deze periode zowel telefonisch als per e-mail te bereiken van08:00 uur t/m 16:00 uur. Excuses voor het...
23-07-2021 -
De technische problemen m.b.t. telefonische bereikbaarheid zijn opgelost.
22-07-2021 -
Op dit moment is de Nationale Helpdesk Douane wegens een technische storing, telefonisch niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Dan is ons advies deze voor nu te mailen naar: nhd.apeldoorn@douane.nl. We werken aan een...
15-07-2021 -
Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane aangepaste openingstijden voor de periode van maandag 19 juli t/m vrijdag 6 augustus. We zijn gedurende deze periode te bereiken van 08:00 uur tot 16:00 uur. We hopen...
12-07-2021 -
Wegens omstandigheden hanteert de Nationale Helpdesk Douane woensdag 14 juli aangepaste openingstijden. We zijn deze dag geopend van 08:00 tot 16:00 uur. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
29-06-2021 -
Per 1 juli kunt u aangifte doen voor Douane e-commerce (DECO). Berichten die u instuurt voor 1 juli zullen niet worden verwerkt. U krijgt een foutmelding te zien.
17-06-2021 -
Vier dagen eerder dan voorzien gaat op 17 juni 2021 de nieuwe versie van het EBTI-portaal (EBTI-STP 1.3.1.) live. Deze nieuwe versie bevat functionele verbeteringen.
17-06-2021 -
Op 16 juni is release v1.26 van CDS (EU Trader Portal & CDMS) succesvol geïmplementeerd. Deze release bevat veel functionele verbeteringen voor de bedrijven die werken met het EU TP en voor douanemedewerkers die werken...