Ga direct naar de filters Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Servicebericht

  1. Extra validatie TSR bericht

    Servicebericht
     - 

    Op dinsdag 21-05-2024 wordt voor het proces Binnenbrengen ICS2 een extra validatie geïmplementeerd bij de verwerking van het TSR bericht (Temporary Storage Re-use). Met deze extra validatie zal gecontroleerd worden of het MRN van de...

    Categorie
  2. Berichtverwerking na onbeschikbaarheid van DMS

    Servicebericht
     - 

    Als de Douane na geplande of ongeplande downtime de berichten stroom weer activeert, verwerken wij eerst de aangiften die nog in de wachtrij staan. Bij aangiften met meer dan 50 artikelregels verwerken wij deze na...

    Categorie
  3. (tijdelijke) link inloggen CBAM portaal

    Servicebericht
     - 

    Momenteel is er wegens een storing geen berichtenverkeer mogelijk op deze url : https://cbam.ec.europa.eu/declarant U kunt tijdelijk deze URL gebruiken ; https://cbam.ec.europa.eu/declarant/#/home Excuses voor het ongemak.

    Categorie
  4. Herinnering Aangepaste openingstijden rondom Hemelvaart

    Servicebericht
     - 

    Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) én vrijdag 10 mei is de Nationale Helpdesk Douane gesloten. Voor het melden van een storing in één van de Douane systemen kunt u onze stand-by dienst bereiken via het...

    Categorie
  5. Aangepaste openingstijden rondom Hemelvaart

    Servicebericht
     - 

    Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) én vrijdag 10 mei is de Nationale Helpdesk Douane gesloten. Voor het melden van een storing in één van de Douane systemen kunt u onze stand-by dienst bereiken via het...

    Categorie
  6. DMS: Grote aangiften worden vertraagd verwerkt

    Servicebericht
     - 

    Op dit moment worden DMS aangiften met meer dan 50 artikelen vertraagd verwerkt. Om overbelasting van het systeem te voorkomen. Indien uw zending spoed heeft is het advies om uw aangifte(n) op te splitsen in...

    Categorie
  7. Update: Nasleep DMS storing 9 april

    Servicebericht
     - 

    Alle aangiften zijn inmiddels verwerkt. Indien u nog géén retourbericht heeft ontvangen op uw reeds ingestuurde aangifte, dan is het advies deze opnieuw in te sturen onder hetzelfde referentienummer (LRN). We hopen u hiermee voldoende...

    Categorie
  8. Nasleep DMS storing 9 april

    Servicebericht
     - 

    Helaas zijn nog niet alle aangiften, welke zijn ingestuurd gedurende de storing, verwerkt. Op dit moment wordt onderzocht of deze alsnog verwerkt kunnen worden door DMS. Wij houden u middels deze serviceberichten op de hoogte...

    Categorie
  9. Publicatie Externe Release Kalender

    Servicebericht
     - 

    Met de Externe Releasekalender (ERK) informeren we het bedrijfsleven en de softwareontwikkelaars over ontwikkelingen voor de komende jaren. Deze ERK bevat de onderstaande ontwikkelingen: In de ERK vindt u per Douaneproces de geplande ontwikkelingen met...

    Categorie
  10. Update! Verstoring diverse goederencodes DMS/AGS.

    Servicebericht
     - 

    De problemen omtrent de diverse goederencodes die u gebruikt bij de aangifte DMS/AGS zijn opgelost.

    Categorie